Deklaracja wydawnictwa Oficynka

Najdrożsi Marzyciele,
Jednym z moich największych marzeń jest wydanie własnej książki i zobaczenie jej na półce w księgarni. Chciałbym móc chwycić swoją książkę w ręce i po prostu ją zobaczyć na żywo, a nie tylko w elektronicznej wersji. A już w ogóle byłbym zachwycony, gdybym zobaczył nieznajomego, czytającego moją książkę!
Przygoda z próbą wydania moich książek sięga od samego początku. Odkąd pamiętam staram się wyjść z twórczością do ludzi. Nie piszę do szuflady. To wywołało liczne słowa krytyki, które sporo mnie nauczyły. Przede wszystkim tego, że moje dzieła nie są największym cudem literatury. Że też popełniam błędy, a czasami wątek fabularny wydaje się być nielogiczny. Ale wiecie co? Nie przeszkadza mi to. Dlatego, że ludzie popełniają błędy i na nich się uczą, czyż nie?
Wysłałem swoje książki do naprawdę wielu (setek?) wydawnictw w Polsce. Jak zapewne wiecie po tym filmiku ( KLIK ) w Polsce ciężko jest wydać książkę. Ale nie poddaję się! Aż wreszcie udało mi się skontaktować z wydawnictwem Oficynka, które zaproponowało mi współpracę na zasadzie współfinansowania! Stąd też chciałem Wam pokazać deklarację wydawnictwa co do chęci współpracy ;).




Wierzę, że wydam książkę. Wydaje mi się, że powinniśmy podążać za naszymi marzeniami, ponieważ to właśnie one sprawiają, że życie jest pełniejsze. Że chce nam się. Że mamy jakiś cel. I choć czasami nie wszystko układa się po naszej myśli, to chyba warto przynajmniej wiedzieć, dokąd się zmierza. Dlatego jak zwykle chciałbym Wam powiedzieć: pozwólcie sobie pomarzyć ;).



-------------------------------------------------------------------------------------------

Piszesz?
Malujesz?
Tworzysz?
Pochwal się swoim talentem na Marzydełku! Nie musisz się nigdzie rejestrować ani absolutnie za nic płacić. Misją Marzydełka jest pokazanie, że warto inwestować w Polskich twórców! Pochwal się swoim talentem TUTAJ i dołącz do grona Marzycieli!
Możesz też pomóc mi wydać książkę i sam na tym ZAROBIĆ! Wesprzyj mnie TUTAJ.



###########################################################################

 Facebook


 YouTube




 Patronite


 Google +

###########################################################################



Marzydełko: wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakiejkolwiek treści, loga bądź nazwy. Zabrania się rozpowszechniania bez wiedzy administratora Marzydełka. Marzydełko (na wszystkich portalach społecznościowych) jest wyłączną własnością administratora.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wiersz miłosny "Do ciebie"

"Droga do Światła" rozdział I

O co chodzi w Marzydełku?

Wiersz "Wyglądasz wspaniale"