Wydaj ze mną książkę!


Chciałbyś wydać ze mną książkę?
A może wolisz, żebym zadedykował wiersz specjalnie dla Ciebie?
Chciałbyś zarobić na mojej książce?

To świetnie się składa!

Właśnie ruszył mój profil na PATRONITE. Dzięki niemu możesz pomóc mi spełnić moje największe marzenie: wydać własną książkę! O jaką książkę chodzi? O "Drogę do Światła"! Jest to opowieść o chłopcu, który przez brutalne wydarzenia zadecydował, żeby zabić wszystkich władców państw. Żeby zniszczyć władzę. Całkiem nieźle mu to wychodzi, do momentu, kiedy doprowadza do katastrofy i śmierci wielu niewinnych. Jego podróż doprowadza go do prawdziwych rodziców: króla i królowej. Czy odważy się ich zabić?
Możesz poczytać o "Drodze do Światła" na blogu, gdzie opublikowałem kilka rozdziałów. Dzięki temu zobaczysz, że warto we mnie inwestować ;).


Wesprzyj mnie tutaj:




Więcej informacji w filmiku!





-------------------------------------------------------------------------------------------

Piszesz?
Malujesz?
Tworzysz?
Pochwal się swoim talentem na Marzydełku! Nie musisz się nigdzie rejestrować ani absolutnie za nic płacić. Misją Marzydełka jest pokazanie, że warto inwestować w Polskich twórców! Pochwal się swoim talentem TUTAJ i dołącz do grona Marzycieli!
Możesz też pomóc mi wydać książkę i sam na tym ZAROBIĆ! Wesprzyj mnie TUTAJ.


###########################################################################

 Facebook


 YouTube




 Patronite


 Google +

###########################################################################



Marzydełko: wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakiejkolwiek treści, loga bądź nazwy. Zabrania się rozpowszechniania bez wiedzy administratora Marzydełka. Marzydełko (na wszystkich portalach społecznościowych) jest wyłączną własnością administratora.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Deklaracja wydawnictwa Oficynka

Wiersz miłosny "Do ciebie"

"Droga do Światła" rozdział I

O co chodzi w Marzydełku?

Wiersz "Wyglądasz wspaniale"