Wiersz "Mogę poczekać"

Kochani Marzyciele,
Ten wiersz dedykowany jest temu, na co naprawdę bardzo czekaliście, ale zostało to odłożone na dalszą przyszłość. Ale nadal czekacie. Bo wiecie, że jest to coś wartego czekania. 
Inspiracja: Kygo, Sasha Sloan - I'll Wait (Lyric Video)

„Mogę poczekać”
 
Tego jak wyglądasz – nie zapomniałem.
Muszę to powiedzieć – pokochałem,
8 września, gdy na Ciebie spojrzałem.
 
I choć sporo czasu upłynęło,
I dzieli nas 1091 mil,
To uczucie nie minęło.
Jest barwne, jakby sprzed paru chwil.
 
Ludzie mówią: „Daj sobie spokój,
Odpuść sobie jej wdzięki.
Weź się nie zakochuj,
Takich jest na pęczki.”.
 
Ale ja tam wolę na Ciebie poczekać,
Bo wiem, że warta jesteś czekania.
A 1091 mil to tylko jeden mały krok.
Poczekam.
 
Poczekam jeszcze trochę.
Wkrótce pojadę w Twoją stronę,
Jeszcze tylko parę dni,
I uchylą się zamknięte drzwi.
 
Mogą budować mury,
Mogą zamykać granice,
Mogą przeganiać precz,
A ja tam nie przejmuję się.
 
Poczekam na Ciebie, bo warto.
8 września, gdy na Ciebie spojrzałem.
Poczekam, bo nie jest za późno.
A 1091 mil to tylko jeden mały krok.
Poczekam.
 
Poczekam na czystą bryzę morza,
Poczekam na miejsce, gdzie tyle można.
Poczekam na miejsce, gdzie wiatr znajduje drzewa,
Poczekam na brzeg, gdzie śpiewa mewa.
 
Dla Ciebie.
A 1091 mil to tylko jeden mały krok.
Poczekam.
Na Ciebie.
Bo wciąż pamiętam ten piękny dzień,
8 września, gdy poznałem Cię.
Poczekam.
Na miłość nie jest za późno.
Poczekam.


Poezja potrafi ukoić tęsknotę i pomóc w oczekiwaniu na lepsze.
Z pozdrowieniami,
Marzyciel


-------------------------------------------------------------------------------------------
Piszesz?
Malujesz?
Tworzysz?
Pochwal się swoim talentem na Marzydełku! Nie musisz się nigdzie rejestrować ani absolutnie za nic płacić. Misją Marzydełka jest pokazanie, że warto inwestować w Polskich twórców! Pochwal się swoim talentem TUTAJ i dołącz do grona Marzycieli!
Możesz też pomóc mi wydać książkę i sam na tym ZAROBIĆ! Wesprzyj mnie TUTAJ.


###########################################################################

Facebook


YouTube




Patronite

###########################################################################

Marzydełko: wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakiejkolwiek treści, loga bądź nazwy. Zabrania się rozpowszechniania bez wiedzy administratora Marzydełka. Marzydełko (na wszystkich portalach społecznościowych) jest wyłączną własnością administratora.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Deklaracja wydawnictwa Oficynka

Wiersz miłosny "Do ciebie"

"Droga do Światła" rozdział I

O co chodzi w Marzydełku?

Wiersz "Wyglądasz wspaniale"