Wiersz "Moje ciche życzenie"

 „Moje ciche życzenie”

 

Czas zaleczył rany, które mi wyrządziliście.

Przejeżdżam palcami po bliznach, które po sobie zostawiliście.

Wspominam teraz przykrości, których mi uczyniliście.

A teraz mam dla Was takie oto życzenie:

 

Niech Was zawsze dobre anioły prowadzą,

Niech Wam zawsze właściwą drogę pokażą,

Niech Wam pomagają, niech chronią pod swymi skrzydłami,

Abyście byli bezpieczni przed wszelkimi burzami.

 

Niech Was ludzie zawsze dobrocią obdarzą,

Jeśli mogę Niebo prosić, niech Was Niebiosa prowadzą,

Bądźcie zdrowi, bądźcie szczęśliwi, spełniajcie swe marzenie,

Takie jest moje ciche życzenie.



Z pozdrowieniami

Marzyciel


Kliknij i zobacz inne wiersze:

-------------------------------------------------------------------------------------------
Piszesz?
Malujesz?
Tworzysz?
Pochwal się swoim talentem na Marzydełku! Nie musisz się nigdzie rejestrować ani absolutnie za nic płacić. Misją Marzydełka jest pokazanie, że warto inwestować w Polskich twórców! Pochwal się swoim talentem TUTAJ i dołącz do grona Marzycieli!
Możesz też pomóc mi wydać książkę i sam na tym ZAROBIĆ! Wesprzyj mnie TUTAJ.



###########################################################################

Facebook


YouTube




Patronite


###########################################################################


Marzydełko: wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakiejkolwiek treści, loga bądź nazwy. Zabrania się rozpowszechniania bez wiedzy administratora Marzydełka. Marzydełko (na wszystkich portalach społecznościowych) jest wyłączną własnością administratora.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Deklaracja wydawnictwa Oficynka

Wiersz miłosny "Do ciebie"

"Droga do Światła" rozdział I

O co chodzi w Marzydełku?

Wiersz "Wyglądasz wspaniale"