Publikacja "Drogi do Światła"!

Kochani ❤️
Wspaniałe nowiny! Po kilku latach pracy i kilkuset złotych wreszcie udało mi się  wydrukować i profesjonalnie oprawić moją książkę "Droga do Światła"! ✨✨✨✨

Jest tylko 10 egzemplarzy 😲. Tylko 10 wyjątkowych egzemplarzy (póki nie będzie dodruku). I z tej wspaniałej okazji ogłaszam KONKURS
Wygraj egzemplarz "Drogi do Światła" z autografem! 🎁

1. Polub post na Facebooku.

2. Udostępnij post na Facebooku.

3. Napisz w komentarzu, jakie jest Twoje marzenie.

4. Komentarz z największą liczbą lajków wygrywa!

Dziękuję Wam, moi drodzy, za wsparcie ❤️. Dziękuję Wam za miłe komentarze i Wasze dobro. Jestem naprawdę szczęśliwy, że spotkałem tak cudownych znajomych i dlatego chciałbym dać Wam ten jeden wyjątkowy egzemplarz mojej książki z autografem. Spełnijcie warunki konkursu, a otrzymacie nagrodę! Książka już czeka na kogoś z Was! 🎁


KONKURS TUTAJ:




-------------------------------------------------------------------------------------------
Piszesz?
Malujesz?
Tworzysz?
Pochwal się swoim talentem na Marzydełku! Nie musisz się nigdzie rejestrować ani absolutnie za nic płacić. Misją Marzydełka jest pokazanie, że warto inwestować w Polskich twórców! Pochwal się swoim talentem TUTAJ i dołącz do grona Marzycieli!
Możesz też pomóc mi wydać książkę i sam na tym ZAROBIĆ! Wesprzyj mnie TUTAJ.



###########################################################################

 Facebook


 YouTube




 Patronite


###########################################################################



Marzydełko: wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakiejkolwiek treści, loga bądź nazwy. Zabrania się rozpowszechniania bez wiedzy administratora Marzydełka. Marzydełko (na wszystkich portalach społecznościowych) jest wyłączną własnością administratora.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Deklaracja wydawnictwa Oficynka

Wiersz miłosny "Do ciebie"

"Droga do Światła" rozdział I

O co chodzi w Marzydełku?

Wiersz "Wyglądasz wspaniale"