Opinia recenzenta na temat "Drogi do Światła"

Kochani,
Naprawdę cieszę się, że mogę się z Wami dzielić wiadomościami co do tego, jak idzie mi wydanie książki, czy pisanie nowych dzieł. I teraz bardzo chciałbym się z Wami podzielić ciekawym newsem!
Przyjaciółka poleciła mi skontaktować się z recenzentami, którzy mogliby wystawić niezależną opinię o "Drodze do Światła". No więc udało się! Pani Izabela zgodziła się przeczytać moją książkę i fachowo ją ocenić. Chcielibyście wiedzieć, co znalazło się w recenzji? ;)
Oto krótki fragment recenzji:

Wiecie co? Nigdy nie zdawałam sobie sprawy z tego, że wydanie książki wcale nie jest takie proste!Zawsze myślałam, że najbardziej wymagające jest samo napisanie własnej powieści, a tu się okazuje, że wydanie jej też wymaga sporo poświęcenia. Uświadomił mi to Łukasz Drążek, którego Droga do światła kurzy się w szufladzie, mimo że już jest skończona i gotowa do czytania. Niestety wydawnictwa nie są nią zainteresowane, a autor nie ma pieniędzy, by samodzielnie zainwestować w wydanie jej. Powiem Wam szczerze, że po przeczytaniu jej nie mam pojęcia, dlaczego tak jest, bo jest to naprawdę niezła opowieść!

Całość recenzji do zobaczenia pod tym linkiem:


http://isabelczyta.blogspot.com/2019/02/wydanie-ksiazki-to-nie-taka-prosta.html#more


Z tego miejsca chciałbym serdecznie podziękować pani Izabeli za poświęcony czas i wystawienie fachowej recenzji! Dziękuję również Wam, moi drodzy, za to, że po prostu jesteście. Dzięki Waszemu wsparciu chce mi się dalej działać! Jesteście wspaniali <3.

Pamiętajcie tylko: pozwólcie sobie pomarzyć!


-------------------------------------------------------------------------------------------

Piszesz?
Malujesz?
Tworzysz?
Pochwal się swoim talentem na Marzydełku! Nie musisz się nigdzie rejestrować ani absolutnie za nic płacić. Misją Marzydełka jest pokazanie, że warto inwestować w Polskich twórców! Pochwal się swoim talentem TUTAJ i dołącz do grona Marzycieli!
Możesz też pomóc mi wydać książkę i sam na tym ZAROBIĆ! Wesprzyj mnie TUTAJ.



###########################################################################

 Facebook


 YouTube




 Patronite


 Google +

###########################################################################



Marzydełko: wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakiejkolwiek treści, loga bądź nazwy. Zabrania się rozpowszechniania bez wiedzy administratora Marzydełka. Marzydełko (na wszystkich portalach społecznościowych) jest wyłączną własnością administratora.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Deklaracja wydawnictwa Oficynka

Wiersz miłosny "Do ciebie"

"Droga do Światła" rozdział I

O co chodzi w Marzydełku?

Wiersz "Wyglądasz wspaniale"