Taniec: "Too good"

Witam moich wspaniałych Marzycieli ;)
Do Marzydełka dołącza nowy taniec: "Too Good"! Wiąże się z tym ciekawa historia. Otóż na weselu niespodziewanie poproszono mnie, żebym coś zatańczył. Byłem naprawdę zaskoczony, ale zgodziłem się. Od razu włączył się stres. Nawet nie umiałem dojeść obiadu ;p. Ale kiedy już wyszedłem na parkiet i usłyszałem zachęcające brawa, cały stres zniknął w ciągu jednej sekundy. Wspaniałe uczucie.






Drogi Marzycielu, Droga Marzycielko! Chcesz wybrać jakąś piosenkę do zatańczenia? Napisz w komentarzach swoją propozycję, a ja zobaczę, co da się zrobić ;). Nie obiecuję, ale kto wie? Może zatańczę Twoją wybraną piosenkę? ;D

Jeśli tańczysz i nagrywasz swoje choreografie, nie wstydź się i podziel się nimi w Marzydełku!
marzydelko@gmail.com





-------------------------------------------------------------------------------------------

Piszesz?
Malujesz?
Tworzysz?
Pochwal się swoim talentem na Marzydełku! Nie musisz się nigdzie rejestrować ani absolutnie za nic płacić. Misją Marzydełka jest pokazanie, że warto inwestować w Polskich twórców! Pochwal się swoim talentem TUTAJ i dołącz do grona Marzycieli!
Możesz też pomóc mi wydać książkę i sam na tym ZAROBIĆ! Wesprzyj mnie TUTAJ.



###########################################################################

Facebook


YouTube




Patronite


Google +

###########################################################################



Marzydełko: wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakiejkolwiek treści, loga bądź nazwy. Zabrania się rozpowszechniania bez wiedzy administratora Marzydełka. Marzydełko (na wszystkich portalach społecznościowych) jest wyłączną własnością administratora.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Deklaracja wydawnictwa Oficynka

Wiersz miłosny "Do ciebie"

"Droga do Światła" rozdział I

O co chodzi w Marzydełku?

Wiersz "Wyglądasz wspaniale"