Marzydełko rośnie jak na drożdżach!

Moi drodzy Marzyciele,
Jestem naprawdę szczęśliwy, że Marzydełko tak dobrze się buduje 😉. Jeszcze niedawno prowadziłem jedynie bloga, którego nie potrafiłem ogarnąć, a teraz Marzydełko to cała sieć mediów społecznościowych! Staram się tworzyć nowe filmy, aktualizować każdą stronę, dodawać zdjęcia i ogólnie rozbudowywać Marzydełko.
Przede wszystkim dziękuję Wam. Dziękuję za miłe komentarze i lajki 😉. Super jest wiedzieć, że komuś podoba się moja praca, także nawet najmniejszy lajk jest istotny!



Mam dla Was kilka ciekawych newsów 😋
1. Tył okładki do "Drogi do Światła" już się robi, więc niedługo rozpocznę dla Was wielki konkurs! Zgadniecie, co będzie nagrodą? 😋
2. II rozdział audiobooka jest na etapie przygotowań, także prawdopodobnie niedługo będziecie mogli posłuchać przygód królobójcy.
3. Ogólnie są plany na nowy filmik o tym, jak szybko i łatwo napisać piękny wiersz ;).
4. Odwiedzicie Marzydełko, wędrując na inne krainy internetu! Na dole macie odnośniki do innych stron, gdzie możecie oglądać śmieszne filmiki, czytać miłe wiersze i oglądać inspirujące zdjęcia. Oto kilka ładnych zdjęć:













No i jak zwykle: pozwólcie sobie pomarzyć 😄.



-------------------------------------------------------------------------------------------

Piszesz?
Malujesz?
Tworzysz?
Pochwal się swoim talentem na Marzydełku! Nie musisz się nigdzie rejestrować ani absolutnie za nic płacić. Misją Marzydełka jest pokazanie, że warto inwestować w Polskich twórców! Pochwal się swoim talentem TUTAJ i dołącz do grona Marzycieli!
Możesz też pomóc mi wydać książkę i sam na tym ZAROBIĆ! Wesprzyj mnie TUTAJ.



###########################################################################

 Facebook


 YouTube




 Patronite


 Google +

###########################################################################



Marzydełko: wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakiejkolwiek treści, loga bądź nazwy. Zabrania się rozpowszechniania bez wiedzy administratora Marzydełka. Marzydełko (na wszystkich portalach społecznościowych) jest wyłączną własnością administratora.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Deklaracja wydawnictwa Oficynka

Wiersz miłosny "Do ciebie"

"Droga do Światła" rozdział I

O co chodzi w Marzydełku?

Wiersz "Wyglądasz wspaniale"