Wiersz "Za szkłem"

Drodzy Marzyciele ❤️,
Podczas naszego życia spotykamy wiele różnych osób i bywamy w wielu różnych miejscach. Niektóre z tych spotkań są nieprzyjemne, a inne pełne dobroci. Jednak ważne jest to, żeby z tych spotkań uczyć się czegoś nowego: żeby wybaczać, żeby nie popełniać tego samego błędu, żeby zastanowić się nad sobą, albo żeby docenić dobrodziejstwa wokół nas 😊. Człowiek uczy się całe życie. Bywa, że chcemy wrócić do miejsca z dzieciństwa, czy do starych przyjaciół, ale zdarza się, że są oni za szkłem; widoczni ale niedostępni. Czy macie kogoś albo coś, co jest za szkłem❓
Miłej lektury!


„Za szkłem”
Ręce w kieszeni, słuchawki na uszach,
Telefon trzymam, kciukiem poruszam,
Przechodzę Warszawską, mijam witryny,
Wtedy widzę ciebie i staję jak wryty.

Ludzie wpadają na mnie, kiedy tak stoję.
Nie ruszam się, bo odejść się boję.
Podchodzę do ciebie. Jesteś za szkłem.
Przyciskam nos do szyby i już wszystko wiem.

Przez lata rzeźbiła cię Matka Natura,
Co za piękne widoki.
Twoje kształty naturalne fale, otula
Białe na niebie obłoki.

Ręce przyciskam do szyby, zdejmuję słuchawki,
Odkładam telefon, cóż za podarki!
Chcę podejść bliżej, zobaczyć cię z bliska,
Ale jesteś za szkłem, więc ten pomysł pryska.

Wiatr dmucha, twoje fale blaskiem płoną,
Czuć zapach, kwiaty polne perfum twoją wonią.
Nieskalana, gwiazdy lśnią jak nigdy,
Ten widok różni się od wszystkich innych.

Nagle zza szkła powoli kolorowa opada zasłona.
Taka zwykła, codzienna i cię przysłania ona.
Zakrywa ciebie tak po prostu za szkłem.
A ja mrugam dwa razy, odwracam się i idę.

Ręce w kieszeni, słuchawki na uszach,
Telefon trzymam, kciukiem poruszam,
Ale tym razem uśmiecham się do siebie,
Bo zrozumiałem, że to szczęście, móc zobaczyć ciebie.



Poezja potrafi zjednoczyć ludzi.
Z pozdrowieniami
Marzyciel

Piszesz?
Malujesz?
Tworzysz?
Pochwal się swoim talentem na Marzydełku! Nie musisz się nigdzie rejestrować ani absolutnie za nic płacić. Misją Marzydełka jest pokazanie, że warto inwestować w Polskich twórców! Pochwal się swoim talentem TUTAJ i dołącz do grona Marzycieli!
Możesz też pomóc mi wydać książkę i sam na tym ZAROBIĆ! Wesprzyj mnie TUTAJ.



###########################################################################

Facebook


YouTube




Patronite


###########################################################################



Marzydełko: wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakiejkolwiek treści, loga bądź nazwy. Zabrania się rozpowszechniania bez wiedzy administratora Marzydełka. Marzydełko (na wszystkich portalach społecznościowych) jest wyłączną własnością administratora.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Deklaracja wydawnictwa Oficynka

Wiersz miłosny "Do ciebie"

"Droga do Światła" rozdział I

O co chodzi w Marzydełku?

Wiersz "Wyglądasz wspaniale"